Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]





ANDA ADA MASALAH ALERGIK, ULSER, LUKA DAN SEBAGAINYA? NANO SILVER BEAUTY WATER SPRAY YANG DIPERBUAT DARIPADA BAHAN SEMULAJADI DAN SPIRULINA EKSTRAK AKAN BANTU ANDA ATASI MASALAH ANDA SEAWAL 7 HARI...





“ LUKA SEMBUH DALAM MASA YANG SINGKAT”



Assalamualaikum, nama saya Halimah dari Kelantan, berumur 50 tahun. Saya ingin berkongsi testimoni saya dengan semua orang. Saya menghidap penyakit kencing manis di tahap normal. Jadi jika anggota badan saya luka ia akan mengambil masa yang lama untuk sembuh. Pada suatu hari, ketika saya berkebun di luar rumah. Kaki saya tersadung ketika saya berjalan. Ini menyebabkan lutut saya luka dan berdarah. Saya harus menunggu luka tersebut kering dalam masa yang lama. Saya memberitahu anak saya supaya belikan saya ubat yang dapat mengeringkan luka saya dengan cepat supaya ia tidak merebak. Anak saya pun membelikan saya Nano Silver Beauty Water Spray. Mula-mula saya tidak percaya produk ini mampu mengeringkan luka saya dengan cepat kerana saya selalu pakai ubat-ubat krim untuk jual difarmasi. Tetapi kali ini luka saya kering dan sembuh dengan lebih cepat. Alhamdulillah. Saya sangat berpuas hati dengan produk ini kerana telah membantu saya. Banyak lagi kegunaan produk ini selain menyembuhkan luka. Jika ianya habis saya akan suruh anak saya belikan yang baru. Jadi di rumah saya memang wajib ada produk ini untuk kegunaan saya dan anak cucu. Terima kasih Nano Silver Beauty Water Spray.






MEMPERKENALKAN


Nano Silver Beauty Spray adalah untuk memusnahkan kuman di anggota badan, memudarkan bekas parut, melembapkan kulit dan mengurangkan kemerahan di seluruh anggota badan. Selain itu, ia juga mengawal masalah kulit muka berminyak dan menghilangkan kulit sunburn.



Hanya dengan SATU BOTOL SAHAJA tetapi dapat selesaikan banyak masalah di wajah dan di anggota badan antaranya :
1)      Keringkan dan hilangkan jerawat dalam masa yang singkat
2)      Dapat mengelakkan allergic daripada menjadi lebih teruk
3)      Menyegarkan wajah
4)      Menghilangkan ulser di dalam mulut
5)      Boleh diminum untuk kesihatan
6)      Mengurangkan masalah rambut gugur
7)      Menyembuhkan luka dengan cepat




Nano Silver Beauty Water Spray mengandungi Cynanchum Atratum Extract yang sangat bagus untuk membantu merawat radang kulit.


BAGAIMANA NANO SILVER BEAUTY WATER SPRAY MENYEMBUHKAN LUKA?
1)      Meningkatkan angiogenesis dan kehadiran salur darah halus.
2)      Meningkatkan imuniti kulit
3)      Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru.




KEGUNAAN LAIN NANO SILVER BEAUTY SPRAY

1. Nano Silver Beauty Spray sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kulit seperti ekzema & ruam.

2. Nano Silver Beauty Spray juga boleh digunakan untuk kecantikkan. Ianya boleh membantu mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat.

3. Nano Silver Beauty Spray sesuai untuk mengatasi masalah kelemumur dan kulit kepala kering dan gatal.




TESTIMONI NANO SILVER BEAUTY WATER SPRAY




“ Dah masuk 6 botol saya guna Nano Silver Beauty Spray ini. Memang sangat berkesan. Saya semburkan pada muka setiap malam untuk pudarkan parut jerawat dimuka saya. Kalau dah nak habis mesti order terus sebab tak nak tinggalkan penggunaan Nano Silver Beauty Water Spray ni. Terima kasih Marissa aesthetics kerana keluarkan produk ini. “ Fatima, 32








“ Dulu saya pakai setiap kali ada jerawat je, tapi sekarang jerawat dah tak ada pun still pakai lagi sebab bila pakai muka rasa berseri je. Tapi kalau ada jerawat tak perlu risau lagi. Spray je esok tu dah kecut. Memang terbaik lah produk ni. Suka sangat-sangat ” Shahira, 27











“ Saya spray dekat anak saya masa dia ada ruam-ruam merah memang menjadi. Tak lama tu ruam-ruam hilang dah. Biasanya saya letak bedak je dekat ruam dia tapi ambil masa juga untuk hilang. Kali ni spray je kat ruam sebelum dia tidur, esok pagi tu dah berkurang dah dan tak gatal. Kalau tak asyik nak garu sampai merah-merah. Alhamdulillah terima kasih Nano Silver Beauty Water Spray kerana bantu hilangkan ruam pada anak saya “





CARA PENGGUNAAN
Cuma semburkan Nano Silver Beauty Water Spray pada anggota yang diingini.




KAMI MENAWARKAN HARGA PROMOSI KEPADA YANG MEMBELI SECARA ONLINE, JANGAN TUNGGU LAGI STOK TERHAD, KLIK LINK DIBAWAH SEKARANG..


No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib