Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]



LEBIH DARI 90 ORANG TELAH BERJAYA MEREMAJAKAN DAN MENCERAHKAN KULIT MEREKA DENGAN MARISSA YOUNG COLLAGEN DRINK YANG DIFORMULASIKAN OLEH DR RUSHMINI MARIS...













“ WAJAH MAKIN ANJAL DAN TEGANG “







Assalamualaikum, saya Farah dari Cheras. Saya ingin berkongsi manfaat dengan anda semua selama saya mengamalkan Marissa Young Collagen Drink. Saya mempunyai masalah kulit dan aset yang kendur, lenguh anggota badan, dan kulit berpigmentasi. Dalam sebulan saya mengamalkan produk ini kulit dan aset saya terasa anjal dan tegang. Kulit saya juga semakin cerah. Bahan-bahan yang terkandung didalamnya sangat bagus untuk kesihatan. Selain itu, pori-pori saya dah mula mengecil dan parut jerawat juga semakin pudar. Saya mengetahui produk ini semasa saya bermain facebook dan melihat iklan produk ini. Banyak feedback yang positif yang saya baca. Tidak sia-sia saya mencuba produk ini kerana produk ini memang bagus. Yang paling penting produk ini ada kelulusan KKM. Tidak perlu was-was lagi untuk consume kerana memang bagus untuk kulit. Kini kulit muka saya semakin cerah dan berseri. Ia juga dapat menguatkan otot-otot badan. Jadi bila saya berdiri lama pun kaki tidak cepat lenguh. Alhamdulillah banyak kebaikan yang saya dapat selama mengamalkan produk ini. Saya akan teruskan penggunaan produk ini untuk memastikan saya sentiasa sihat dan nampak awek muda. Terima kasih Marissa Young Collagen Drink.




MEMPERKENALKAN MARISSA YOUNG COLLAGEN DRINK!!


Marissa Young merupakan produk minuman berkolagen yang dirumuskan sendiri oleh Dr Rushmini Maris. Marissa Young adalah selamat untuk diminum kerana produk ini telah disahkan Halal. Bahan-bahan dalam produk ini juga adalah 100% bahan semulajadi. Marissa Young juga telah mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia).




Antara KELEBIHANNYA ialah anti penuaan. Ia akan menjadikan kulit anda lebih awek muda. Selain itu, memutihkan. Ia akan memutihkan seluruh badan. Ia juga akan meningkatkan metabolisme badan. Iaitu ia akan menguruskan badan. Seterusnya ia akan merangsang saraf & membaiki sistem perjalanan darah. Akhir sekali, ia akan mengajalkan kulit dan aset anda supaya lebih tegang.




PERANAN KHUSUS DALAM MENCANTIKKAN PAYUDARA WANITA
Marissa Young Collagen Drink akan membantu mengumpulkan molekul lemak di dada untuk meningkatkan kepadatan payudara. Selain itu, ia memberi penyerapan nutrisi yang cepat oleh payudara menjadikannya lebih besar dan kuat. Ia juga akan menambah baik pemuliharaan payudara, menjadikannya lebih anjal dan cerah sekata.




MANFAATNYA UNTUK KESIHATAN
Marissa Young Collagen Drink akan membantu membersihkan usus dan membuang kolesterol serta toksin secara semulajadi. Ia juga merangsang saraf-saraf, mengawal tekanan darah dan membaiki sistem pengaliran darah. Ia juga membantu badan membunuh unsur radikal bebas dalam badan yang menyebabkan proses pengoksidaan. Ia dapat mencegah dan merawat kulit yang kusam kesan daripada proses penuaan. Marissa Young Collagen Drink dapat mengurangkan kedut-kedut pada wajah, membaiki dan menutup garisan di dahi dan merawat masalah lebam dibawah mata. Ia akan memutih dan mencerahkan kulit secara sekata, menghilangkan kesan-kesan parut dan melangsingkan perut.Ia juga akan mengecilkan pori muka dan membantu melembabkan kulit, kulit menjadi tegang, bersinar dan anjal. Ia dapat meningkatkan sistem imunisasi dan daya ketahanan badan serta menyuburkan dan menyihatkan buah pinggang. Ia akan meningkatkan tenaga dalaman, libido dan stamina. Ia juga dapat menguatkan tulang dan tendon, sangat efektif merawat masalah sakit sendi.




CARA PENGGUNAAN :
Ambil 1 ½ sudu sehari dengan 150ml air selepas sarapan pagi dan sebelum tidur.




PALING PENTING...
Produk kami telah diiktiraf oleh JAKIM
Produk ini diformulasikan sendiri oleh Dr. Rushmini Maris
Tiada bahan yang boleh memberikan kesan sampingan






TESTIMONI MARISSA YOUNG COLLAGEN DRINK




“ Dulu badan saya gemuk. Nak cari pakaian pun susah kena tempah dulu sebelum beli tu sebab saiz saya memang susah nak cari. Rasa sedih juga sebab bila kawan ajak shopping tak ada mood nak pergi. Iyelah kalau pergi pun bila berkenan dengan baju tu tapi saiz tak ada. Tapi sekarang lepas amalkan Marissa Young Collagen berat badan saya makin menurun, saya sangat berpuas hati.”
“ Kulit saya makin berseri lepas amalkan Marissa Young collagen drink. Ramai orang tegur perubahan kulit saya. Sebelum ini kulit saya ada banyak parut. Saya rasa sangat gembira kerana parut-parut saya hilang dengan masa yang singkat. Malah kulit saya bertambah anjal dan tegang.”







“ Kulit saya makin berseri lepas amalkan Marissa Young collagen drink. Ramai orang tegur perubahan kulit saya. Sebelum ini kulit saya ada banyak parut. Saya rasa sangat gembira kerana parut-parut saya hilang dengan masa yang singkat. Malah kulit saya bertambah anjal dan tegang.”








“ Badan saya rasa sangat bertenaga sejak mengamalkan Marissa Young Collagen Drink. Kalau tidak nak buat kerja rumah pun rasa malas dan lesu je rasa. Setiap hari saya akan consume supaya tiap-tiap hari saya rasa rajin nak buat kerja rumah, hehe. Nanti habis boleh repeat lagi. Terima kasih Marissa Young Collagen Drink.”




KAMI MENAWARKAN HARGA ISTIMEWA KEPADA 100 ORANG YANG TERAWAL. SILA REBUT PELUANG INI. TEKAN LINK DIBAWAH SEKARANG!!




No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib