Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]





INGINKAN KULIT MUKA YANG CERAH, LEMBAP DAN LEMBUT? MARISSA SKIN REPAIR YANG MENGANDUNGI VITAMIN DAN MINERAL SEMULAJADI AKAN RAWAT KULIT ANDA SEAWAL 7 HARI...










" KULIT SEMAKIN LEMBAP DAN LEMBUT "




Assalamualaikum, saya Damia dari Puchong. Saya ingin kongsikan feedback saya dengan semua selama saya menggunakan Marissa Skin Repair. Sebelum ini muka saya sangat kering. Saya pun google moisturizer yang tiada bahan merkuri untuk mengatasi masalah saya. Pada waktu itulah saya terbaca blog berkaitan Marissa Skin Repair. Saya mula tertarik selepas membaca blog tersebut kerana banyak testimoni yang telah berjaya mengatasi masalah mereka. Yang paling penting produk ini tidak mengandungi bahan merkuri dan ada kelulusan KKM. Saya pun mengambil keputusan untuk mencuba produk ini juga. Dalam seminggu penggunaan saya. Saya dapat melihat perubahan di wajah saya kerana kulit muka saya tidak lagi kering seperti sebelum ini. Selepas 6 bulan penggunaan saya, kulit muka saya rasa sangat lembut dan makin cerah. Saya sangat-sangat suka dengan moisturizer ini. Saya recommend kepada sesiapa yang ada masalah kulit kering seperti saya harus mencuba produk ini. Memang Terbaik. Terima kasih Marissa Skin Repair kerana melembapkan dan mencerahkan kulit saya.




SEBAB BERLAKUNYA KULIT KERING ialah pengambilan makanan yang berminyak dan pengambilan gula yang tinggi. Ini kerana kulit yang sihat datangnya dari makanan yang bernutrisi tinggi. Selain itu, penggunaan kosmetik dan salah memilih produk penjagaan wajah. Ia menyebabkan kulit rosak dan kering. Seterusnya, kulit kering juga terjadi kerana terdedah dengan pencemaran dan persekitaran yang bercuaca panas. Di samping itu, ia juga kerana terlalu kuat menggosok kulit muka. Faktor lainnya juga ialah kerana usia semakin meningkat menyebabkan kulit akan menjadi kering. Akhir sekali, selalu mandi air panas atau mandi wap yang berlebihan.




KULIT KERING ialah keadaan kulit yang sering dialami oleh seseorang dimana lapisan kulit tidak mendapat sumber air yang mencukupi. Kulit kering juga selalu dikaitkan dengan kulit sensitif yang mudah diserang kegatalan dan terkena jangkitan kuman sekiranya tidak dirawat dengan betul. Terdapat beberapa cara untuk merawat kulit kering.




TERUSKAN MEMBACA!! JIKA ANDA INGIN TAHU RAHSIA MERAWAT KULIT KERING, AKHIRNYA TERBONGKAR!!




MEMPERKENALKAN




Marissa Skin Repair mengandungi vitamin C albutin khas untuk mendapatkan kulit berseri dan membaiki kulit anda. Ianya HALAL, BEBAS MERKURI dan mengandungi bahan semulajadi buah-buahan dan tumbuhan yang bersesuaian dengan kulit wanita. Ia juga mengandungi vitamin A, C dan E yang diperlukan untuk kulit kekal sihat. Menjadikan kulit sihat muda dan menghilangkan sel-sel mati.



KEBAIKAN MARISSA SKIN REPAIR ialah mengandungi vitamin dan mineral semulajadi untuk kulit. Ia mencerahkan dan melembapkan kulit. Selain itu, dapat merawat jerawat dan parut serta melicinkan kulit. Ia juga memudakan sel-sel kulit wajah. Ia juga mengaktifkan pengeluaran kolagen dan merawat kedutan di wajah. Ia juga dapat menjadikan wajah tampak lembut dan berseri. Seterusnya, boleh menambahkan kecantikan solekan. Ia juga boleh menghilangkan bintik hitam dan mencegah bintik hitam. Akhir sekali, boleh merawat kulit sensitif dan kering.





TESTIMONI MARISSA SKIN REPAIR



“ Haritu saya bercuti bersama keluarga saya di pantai. Jadi kulit muka saya menjadi gelap dan kering. Saya pun membeli krim di farmasi untuk menghilangkan masalah kulit saya tetapi tiada perubahan. Masa saya sedang bermain facebook saya ternampak iklan Marissa Skin Repair jadi saya pun mencuba produk ini. Alhamdulillah, dalam 1 minggu kulit saya kembali cerah dan menjadi makin lembap. Terima kasih Marissa Skin Repair.”








“ Terima kasih Marissa Skin Repair kena membantu saya menghilangkan kulit kering. Tekstur krimnya juga sangat lembut dan tidak berminyak. Setiap kali selepas mandi saya akan memakai krim ini untuk memastikan kulit saya sentiasa lembap dan lembut. Saya sudah jatuh hati dengan Marissa Skin Repair kerana ramai yang menegur kulit muka saya nampak lembap dan berseri tidak seperti sebelum ini.”







“ Kulit muka saya sangat sensitif. Bila pakai moisturizer ia akan menjadi kemerah-merahan. Saya jadi takut untuk mencuba sebarang produk lagi. Suami saya menegur kerana kulit muka saya tidak sihat dan lembap. Saya cuba beranikan diri untuk mencuba Marissa Skin Repair kerana saya melihat banyak feedback yang positif. Selepas beberapa hari saya pakai Marissa Skin Repair kulit saya tidak kemerahan malah kulit saya menjadi lembut dan lembap. Saya sangat suka kerana ia bersesuaian dengan kulit muka saya.”




CARA PENGGUNAAN MARISSA SKIN REPAIR


·         Sapu pada muka anda 2 kali sehari 
·         siang dan malam




Cara yang betul untuk anda pakai Marissa Skin Repair untuk kulit yang kering dan bermasalah.

1. Sapukan sedikit Marissa Skin Repair pada wajah anda.
2. Kemudian ratakan Marissa Skin Repair di seluruh wajah anda.



KAMI MENAWARKAN HARGA PROMOSI KEPADA ANDA YANG MEMBELI SECARA ONLINE, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI UNTUK 100 YANG TERAWAL. KLIK LINK DI BAWAH SEKARANG...


No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib