Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]






ANDA INGINKAN WAJAH BEBAS DARI SEBARANG KOTORAN? JANGAN RISAU!! DENGAN MARISSA FIRM & CLEAR SOAP  YANG MENGANDUNGI SERBUK EMAS DAN MUTIARA, AKAN BANTU ANDA DAPATKAN KULIT YANG BERSIH DALAM MASA 7 HARI...







“ KULIT MUKA BERSIH TANPA CELA “







Assalamualaikum, nama saya Natasya dari Ampang. Saya ingin kongsikan feedback saya kepada semua selama saya menggunakan Marissa Firm & Clear Soap. Saya telah menggunakan pencuci muka ini lebih kurang 2 tahun. Banyak perubahan di kulit muka saya setelah menggunakan pencuci muka ini. Sebelum ini saya telah tersalah memilih pencuci muka. Muka saya ditumbuhi jerawat yang banyak. Macam-macam produk saya telah cuba untuk memulihkan muka saya tetapi tiada satu pun yang memberi kesan yang baik. Ini kerana saya tersalah menggunakan produk yang bermerkuri menjadikan muka saya teruk. Dalam pada itu, jika muka saya terkena sinaran matahari ia akan kemerahan dan kelihatan seperti terbakar. Mak saudara saya kasihan melihat muka saya yang teruk. Saya sangat rapat dengannya. Jadi dia pun ikhtiar mencari produk yang bagus untuk saya. Dia membelikan saya Marissa Firm & Clear Soap. Tetapi saya ragu-ragu untuk mencuba produk lain lagi. Mak saudara saya memberitahu pencuci muka ini sangat bagus untuk saya atasi masalah saya. Ia juga mempunyai kelulusan KKM dan tiada bahan merkuri di dalamnya. Saya pun mencubanya dan dalam masa 1 bulan saya dapat melihat perubahan di muka saya. Alhamdulillah, saya rasa sangat bersyukur. Saya sarankan kepada sesiapa yang masih tercari-cari pencuci muka yang sesuai, boleh mencuba pencuci muka ini. Terima kasih Marissa Firm and Clear Soap.






TERUSKAN MEMBACA JIKA INGIN TAHU RAHSIANYA!


Marissa Aesthetics memperkenalkan pencuci muka yang hebat iaitu Marissa Firm & Clear Soap yang terdiri daripada bahan asli seperti serbuk emas dan mutiara. Serbuk emas dan mutiara membantu mencerahkan kulit, memudakan sel kulit dan menjadikan kulit awek muda. Ia juga mencuci bahagian kulit muka hingga ke dalam liang-liang pori. Ia juga mengurangkan blackhead dan whitehead.

KEBAIKAN MARISSA FIRM & CLEAR SOAP ialah merupakan sabun universal. Ia sesuai untuk semua jenis kulit. Ia dapat mencegah masalah kulit bukan sahaja jerawat malahan juga dapat merawat jeragat, kulit kusam, blackhead dan whitehead. Ia juga mengurangkan jerawat, menghilangkan bintik hitam dan merawat kulit kering. Ia juga membaiki tekstur kulit supaya kulit menjadi lebih lembut dan berseri. Ia mengandungi anti-bakteria untuk membersihkan liang-liang pori hingga ke dalam. Ia juga menghapuskan solekan di wajah.





KELEBIHAN MARISSA FIRM & CLEAR SOAP


1. Melindungi kulit daripada penuaan
Marissa Firm & Clear Soap melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas, yang merupakan punca penuaan kulit pra-matang, kedutan dan garis-garis pada wajah.


2. Meratakan tona kulit
Memperbaiki tekstur kulit, untuk kulit yang lebih lembut dan berseri.


3. Memudarkan pigmentasi
Ia merawat masalah kulit seperti jerawat. Pengguna berkata bahawa sabun Marissa Firm & Clear membantu mengurangkan jerawat , menghilangkan bintik hitam dan kulit kering.


4. Mempunyai Pembersihan Action Deep
Sabun ini juga mempunyai anti-bakteria dan anti-kulat untuk pembersihan liang pori secara mendalam. Ia juga berkesan untuk membersihkan wajah yang berminyak.





TESTIMONI MARISSA FIRM AND CLEAR SOAP





“ Sebelum ini muka saya berjerawat kerana terdedah dengan persekitaran ketika keluar bekerja. Jerawat di muka saya mengambil masa yang lama untuk hilang sepenuhnya. Tetapi selepas saya bertukar kepada pencuci muka ini. Saya tidak risau lagi terdedah dengan persekitaran kerana setiap kali balik saya akan mencuci muka saya dengan pencuci muka ini. Ia membuatkan kulit saya terasa segar dan bersih. Jika jerawat tumbuh ia tidak mengambil masa yang lama untuk hilang. Saya sangat berpuas hati dengan Marissa Firm & Clear Soap ”- Nurul Ain, 27







“ Saya seorang yang suka bermake-up. Jadi saya akan membersihkan make-up saya dengan Marissa Firm and Clear soap sahaja. Kalau tidak sebelum ini saya perlu membeli make-up remover untuk membersihkan make-up saya dan menggunakan pencuci muka juga. Tetapi sekarang saya hanya menggunakan satu produk sahaja. Ia membuatkan saya jimat tanpa menggunakan banyak produk. Saya sangat berpuas hati “ Laila Yusof, 32







“ Muka rasa sangat bersih selepas menggunakan Marissa Firm &  Clear soap. Ia membuatkan kulit saya licin dan berseri. Saya sangat suka menggunakan pencuci muka ini kerana sesuai dengan kulit muka saya. Harganya pun berpatutan dengan kualitinya dan ada kelulusan KKM membuatkan saya tidak ragu-ragu untuk menggunakannya. “













CARA PENGGUNAAN

Cuci muka anda dengan sabun Firm & Clear, dua kali sehari. selepas make-up atau sebelum tidur.





KAMI MENAWARKAN HARGA PROMOSI KEPADA 50 YANG TERAWAL. JANGAN LEPASKAN PELUANG INI!! TEKAN LINK DIBAWAH SEKARANG.


KLIK SINI



No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib