Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]



KULIT ANDA KASAR MACAM KERTAS PASIR? JANGAN RISAU MARISSA ALOE VERA PORE CLEAN YANG  BERASASKAN EKSTRAK ALOEVERA AKAN BANTU LICINKAN MUKA ANDA  DALAM SEAWAL 7 HARI...







" KULIT MUKA LICIN SEPERTI KULIT BAYI"








Assalamualaikum, saya Rashida, 25 tahun. Saya ingin berkongsi manfaat saya dengan semua selama saya menggunakan Marissa Aloe vera Pore Clean. Dulu kulit muka saya tidaklah selicin ini. Kulit muka saya mempunyai jerawat pasir yang agak banyak juga. Walaupun jerawat pasir di muka saya tidak begitu ketara kerana saiznya yang kecil tapi ia membuatkan muka saya kasar dan tidak licin. Saya telah cuba banyak produk untuk hilangkan jerawat pasir di muka saya. Tetapi semua produk yang saya cuba tidak memberi perubahan yang baik untuk muka saya. Saya mengetahui produk ini melalui kawan saya. Dia juga menggunakan produk ini lebih awal dari saya. Jadi saya pun mencuba produk ini kerana feedback yang diberikan kepada saya membuatkan saya rasa ingin mencuba juga produk ini untuk mengatasi masalah saya.

Dalam seminggu penggunaan saya, saya dapat melihat perubahan itu di kulit muka saya. Semakin lama jerawat pasir di muka saya semakin hilang dan kulit muka saya tidak lagi sekasar dulu. Kulit muka saya yang dulu kasar macam kertas pasir kini licin seperti kulit bayi. Alhamdulillah. Saya sangat gembira dengan kesan positif yang saya dapat membuatkan saya rasa excited untuk kongsi cerita saya dengan semua. Jadi korang yang ada masalah seperti saya atau masalah yang lain seperti parut, pigmentasi dan sebagainya boleh cuba produk ini untuk atasi masalah korang. Sangat-sangat recommended. Terima kasih.



MEMPERKENALKAN

Marissa Aloe Vera Pore Clean merupakan gel aloevera yang sangat sesuai untuk kulit yang bermasalah seperti jerawat , parut, pigmentasi, bitnik-bintik hitam, whitehead, blackhead dan liang pori terbuka. Rumusannya yang berasaskan ekstrak aloevera bertindak untuk memberikan kelembapan pada kulit wajah sambil mengawal kulit daripada minyak dan berjerawat.



MARISSA ALOE VERA PORE CLEAN adalah gel aloevera yang sesuai untuk kulit sensitif
💋 jerawat
💋 bekas luka
💋 pigmentasi
💋 blackhead, whitehead,
💋 pori terbuka



TESTIMONI ALOE VERA PORE CLEAN




“ Di muka saya dulu ada parut kemalangan di bahagian dahi. Saya cuba produk ini kerana ingin hilangkan parut luka saya jika ia berkesan. Alhamdulillah, parut tu makin lama makin hilang. Saya tak sangka parut di dahi saya boleh hilang lepas try produk ini. Kandungannya juga bagus, kerana mengandungi aloevera yang elok untuk kulit.” - Anita, 35





“ Sebelum ini saya ada masalah pori-pori terbuka. Ia juga membuatkan saya rasa malu untuk berjumpa orang ramai. Mana taknya, nampak kulit muka yang tak licin dan cantik seperti orang lain. Setelah mengetahui tentang produk ini, saya terus mencubanya untuk mengecilkan pori-pori yang terbuka. Alhamdulillah, kini kulit muka saya tidak lagi seperti dulu.” Maria, 40







“Saya selalu memicit-micit whitehead dan blackhead di hidung sampai merah. Sehinggalah saya terjumpa produk Marissa Aloe Vera Pore Clean. Saya tidak lagi memicit whitehead dan blackhead kerana selepas guna produk ini dalam seminggu kulit muka saya tidak lagi dipenuhi dengan whitehead dan blackhead. Kalau tidak setiap kali tengok cermin mesti tangan ini nak picit juga, tapi sekarang tidak lagi.” - Intan, 23








KAMI MENAWARKAN HARGA ISTIMEWA KEPADA 50 ORANG YANG TERAWAL, SILA KLIK LINK DI BAWAH UNTUK DAPATKAN HARGA PROMOSI...

KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib