Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]





ANDA ADA MASALAH KELIMUMUR YANG TERUK? MARISSA DR.R HAIR SCALP CARE SHAMPOO YANG DIFORMULASIKAN OLEH DR RUSHMINI MARIS DENGAN BAHAN SEMULAJADI AKAN BANTU HILANGKAN KELIMUMUR ANDA SEAWAL 1 MINGGU...







“ MASALAH RAMBUT GUGUR YANG TERUK ”









Assalamualaikum, saya Asyikin dan umur saya 26 tahun. Sebelum ini, saya mengalami masalah rambut gugur yang teruk. Masalah ini terjadi selepas saya memakai perapi rambut dengan cara yang salah. Menyebabkan rambut saya tidak sihat. Bila menyikat rambut, rambut saya akan banyak gugur di sikat. Saya perasan rambut saya makin menipis sehingga menampakkan kepala saya botak sedikit di bahagia tengah. Ada satu masa saya pernah ditegur oleh suami saya di meja makan “kenapa dalam makanan ni ada rambut? Tak selera saya nak makan”. Saya rasa sedih bila suami saya tegur begitu. Saya rasa sangat down bila saya tidak jumpa penyelesaian untuk masalah saya. Saya cuba mencari produk yang sesuai dengan kulit kepala saya. 


Banyak produk yang saya temui di pasaran. Tetapi produk Marissa yang menarik perhatian saya kerana menggunakan bahan semulajadi dan ada kelulusan KKM. Alhamdulillah, dalam masa sebulan saya menggunakan produk ini saya dapati rambut saya yang botak sudah ditumbuhi rambut yang baru dan kelimumur semakin berkurang. Saya sangat berpuas hati dengan produk ini kerana membantu menyelesaikan masalah saya dalam masa yang singkat dan tidak mempunyai bahan yang merbahaya. Produk ni sangat recommended untuk sesiapa yang mengalami masalah seperti saya. Kalau korang nak harga promosi seperti saya, korang kena order secara online. Jangan tak cuba produk yang sangat bagus begini. Terima kasih.




MEMPERKENALKAN



Marissa Anti Hair Fall & Scalp merupakan satu-satunya syampu yang bebas bahan kimia dan mengandungi sumber organik semulajadi untuk pertumbuhan rambut yang baru. Marissa ‘Anti Hair Fall & Scalp Shampoo’ ia mampu merawat masalah rambut gugur. Syampu DR.R juga mampu merangsang dan meningkatkan peredaran di sekitar folikel rambut untuk menggalakkan pertumbuhan rambut yang lebih kuat serta sihat dengan menggunakan tindakan pembersihan yang lembut.




KELEBIHAN MARISSA ANTI HAIR FALL & SCALP ialah merawat rambut gugur. Mengurangkan rambut gugur. Selain itu, mengurangkan kelimumur. Kulit kepala anda yang berkelimumur akan berkurang. Ia juga sesuai untuk rambut yang berbau. Mewangikan rambut anda dengan wangian semulajadi. Ia juga menyuburkan kulit kepala. Pertumbuhan rambut anda akan sihat. Seterusnya, merawat rambut kering dan bercabang. Memberi kelembapan pada kulit kepala dan rambut anda. Ia juga sesuai untuk lelaki dan perempuan. Dalam pada itu, produk ini dapat  mengurangkan pertumbuhan uban di kepala anda. Ia juga merawat kulit kepala yang berminyak. Yang paling penting produk ini 100% halal dan selamat digunakan.






TESTIMONI DR.R SHAMPOO





“ Saya mengalami masalah kelimumur yang sangat teruk. Saya kerap menggaru kulit kepala saya kerana kegatalan. Ada satu masa saya menggaru kulit kepala saya sehingga luka kerana tidak dapat menahan gatal dikepala. Saya bertanya kepada kawan-kawan saya tentang produk yang bagus untuk merawat masalah saya. Mereka beritahu macam-macam produk yang bagus untuk saya. Tapi saya tidak yakin untuk mencuba produk-produk itu. Saya ternampak iklan di facebook tentang Marissa Aesthetics. Saya pun datang ke sana untuk jumpa konsultan untuk mengetahui produk yang sesuai untuk masalah saya. Jadi mereka perkenalkan saya dengan DR.R shampoo. Dalam masa 14 hari saya dapati kelimumur dan kegatalan di kulit kepala pun semakin berkurang. Terima Kasih Marissa Aesthetics kerana keluarkan produk yang bagus seperti ini.” – Anita, 25







“ Saya ada masalah rambut bercabang. Mungkin saya selalu tidak  sempat untuk keringkan rambut untuk ke tempat kerja menjadikan rambut saya rosak dan bercabang. Rambut saya nampak kering dan tidak sihat. Saya mencuba produk ini kerana percaya dengan produk yang diasaskan oleh DR. Rushmini Maris. Bahan yang digunakan adalah bahan semulajadi dan mempunyai kelulusan KKM. Alhamdulillah selepas sebulan menggunakan produk ini. Rambut saya kembali sihat dan bersinar, terima kasih DR.R shampoo. Saya sangat berpuas hati” Siti Nur Atikah, 34








“ Dulu rambut saya beruban kerana menggunakan macam-macam produk syampu yang mempunyai bahan kimia. Jadi rambut saya beruban kerana tidak mengambil berat dalam pemilihan syampu yang betul. Sampailah saya terjumpa syampu DR.R, saya sudah jatuh hati dengan produk ni sebab dah memulihkan masalah saya. Selepas beberapa bulan saya menggunakan syampu ni. Uban saya makin berkurang dan tumbuh rambut hitam yang baru. Saya rasa amat berpuas hati dengan feedback positif yang saya dapat. Pada anda diluar sana yang mengalami masalah-masalah rambut boleh cuba produk ni sebab membantu korang menyelesaikan masalah korang. Selamat mencuba, Terima Kasih. - Aina, 29








Cara Penggunaan

📌 Basahkan rambut dan gosok rata di keseluruhan rambut dengan syampu. Selepas itu urut perlahan lebih kurang 20 saat sehingga berbuih dan akhir sekali bilas dengan air.




KAMI MENAWARKAN HARGA PROMOSI KEPADA 50 ORANG TERAWAL. JANGAN LEPASKAN PELUANG INI. KLIK LINK DIBAWAH SEKARANG!!


No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib