Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]



BERAT BADAN ANDA SEMAKIN MENINGKAT? JANGAN RISAU, MARISSA HITFIBRE HIGH FIBRE YANG DIFORMULASI OLEH DR RUSHMINI MARIS AKAN BANTU ANDA TURUNKAN BERAT BADAN DALAM MASA 7 HARI...











" MASALAH KEGEMUKAN KINI TIADA LAGI "







Assalamualaikum semua, saya Nur Hafidah. Saya ingin kongsi pengalaman gembira saya dengan semua orang. Dulu saya mengalami masalah kegemukan. Mana tidaknya, saya tidak mengambil penting dalam segi pemakanan. Dalam seharian saya sangat kuat makan dan tidak kontrol langsung pengambilan makanan yang saya ambil. Bila rasa nak makan saya makan. Saya langsung tidak kisah bila berat saya meningkat. Sampailah satu masa saya diejek dan selalu dipandang bila saya keluar dari rumah. Keluarga saya juga ramai yang menegur saya kerana tidak mengawal makan dan mengambil remeh tentang hal ini. Saya berasa sangat malu dengan saiz badan saya setiap kali tengok cermin. Saya rasa saya tidak mahu keluar rumah untuk berjumpa semua orang. Saya cuba diet, saya bersenam tiap-tiap petang. Tapi proses tu tak membantu saya. Ketika saya sedang bermain facebook. Saya ternampak iklan Marissa HitFibre High Fibre saya tertarik dengan testimoni yang positif tentang produk ni. Saya cari maklumat di google dan di facebook ada kelulusan KKM. Saya order secara online sebab dapat promosi yang istimewa. Selama saya consume produk ni. Saya tak pernah diet. Saya hanya bersenam dan mengamalkan Marissa HitFibre High Fibre. Alhamdulilah, Saya rasa sangat gembira. Selepas sebulan saya amalkannya badan saya makin lama makin susut sedikit daripada sebelumnya. Dan sekarang saya masih mengamalkan produk ni sehingga saya dapat berat yang saya target. Saya sarankan kepada orang diluar sana. Bersenam saja tidak cukup untuk turunkan berat, jadi kita kena ambil makanan tambahan juga untuk meningkatkan metabolisma dalam badan kita. Terima kasih kerana sudi mendengar cerita saya.





 MARISSA HITFIBRE HIGH FIBRE

Marissa Aesthetic memperkenalkan produk yang hebat iaitu Hit Fibre yang terdiri dari serat. Serat mempunyai banyak kebaikan seperti membantu memberikan rasa kenyang,membawa kepada makan yang tidak berlebihan serta pengambilan kalori yang rendah. Ini hanya sebahagian kecil sahaja tentang kebaikan serat dalam hidangan makanan. Ia juga diperkaya dengan teknologi HIT (High Impact Termolysis) yang diformulasikan oleh DR Rushmini Maris Ismail. Marissa HitFibre membakar lemak dengan pantas.

Selain membantu dalam proses pencernaan,serat juga membantu dalam paras kolesterol,membuatkan paras gula dalam darah menjadi stabil yang mana menyumbang kepada kesihatan yang baik ketika umur lanjut adalah sesuatu yang sangat diidamkan oleh setiap orang.




KEBAIKAN SERAT DALAM MARISSA HITFIBRE :
          
·         Mengawal paras gula dan kolesterol di dalam darah
Marissa HitFibre mengandungi kandungan serat larut jagung dan ianya juga menambahkan berbagai kebaikan, seperti boleh membantu mengurangkan kolesterol dengan cara ianya memerangkap kolesterol di dalam saluran sistem penghadaman dan membawanya keluar dari tubuh seseorang oleh serat larut jagung yang telah menyerap air lalu bertukar menjadi jeli.  


·         Menghalang penyerapan karbohidrat oleh tubuh
Manakala kandungan ekstrak kacang ginjal putih di dalam Marissa Hit Fiber pula berperanan dalam penghasilan bahan yang dinamakan alpha-amylase inhibitor (alpha-AI) yang mana menghalang proses penyerapan karbohidrat oleh tubuh dengan mengganggu enzim penghadaman iaitu enzim amylase memproses karbohidrat berkanji di dalam usus kecil dan ini memperlahankan penghasilan gula lalu penyerapan gula ke dalam saluran darah menjadi perlaha


·         Mengawal selera makan
Manakala kandungan ekstrak kacang ginjal putih di dalam Marissa Hit Fiber pula berperanan dalam penghasilan bahan yang dinamakan alpha-amylase inhibitor (alpha-AI) yang mana menghalang proses penyerapan karbohidrat oleh tubuh dengan mengganggu enzim penghadaman iaitu enzim amylase memproses karbohidrat berkanji di dalam usus kecil dan ini memperlahankan penghasilan gula lalu penyerapan gula ke dalam saluran darah menjadi perlahan.


·         Meningkatkan metabolisma
Marissa Hit Fibre dengan kandungan ekstrak daun teh hijau di dalamnya yang mana selain terkenal mengandungi kafein yang diketahui baik dalam pembakaran lemak dan tinggi kandungan catechins iaitu antioksida yang hebat, juga turut kandungan terpenting di sini iaitu EGCG (Epigallocatechin gallate) iaitu bahan yang dapat meningkatkan metabolisma.


·         Menyahtoksin keluar dari tubuh
Polyphenols di dalam lemon pula merangsang hati mengeluarkan enzim yang membantu menguraikan toksin serta menyahkan toksin keluar dari tubuh. Anda terdedah kepada toksin dari sehari ke sehari samada melalui udara yang dihirup, produk kecantikan, produk pembersihan & penjaggan diri serta rumah seperti pencuci lantai, pakaian dan tidak lupa juga dalam pemakanan harian mahupun sayuran dan buahan yang diawet untuk tahan lebih lama atau penggunaan racun juga baja.



·         Melancarkan sistem pembuangan
Aloe vera juga turut membantu tubuh anda menyahtoksin dengan cara jelinya menyerap toksin di dalam saluran sistem pencernaan anda lalu menyahaktifkannya lantas mengangkutnya keluar dengan pantas yang bertindak sebagai laksatif iaitu melancarkan sistem pembuangan anda. Selain itu dengan kebaikan vitamin B di dalamnya yang memainkan peranan penting untuk meningkatkan metabolisma, aloe vera juga menghentikan pembentukan lemak dalam tubuh anda juga merencatkan selera makan


·         Melawan sindrom metabolic
Setiap sachet Marissa Hit Fibre mengandungi kebaikan dari ekstrak buah pic. Sebiji buah pic yang bersaiz sederhana mengandungi 2 gram serat larut dan tidak larut. Selain dari kaya dengan serat, juga turut mengandungi vitamin B complex juga bahan phenolic yang mana akhirnya membantu penurunan berat badan. Ia juga diuretic yang kuat membuatkan anda membuang air selain melancarkan sistem pembuangan .



MANFAAT UTAMA MARISSA HITFIBRE ialah  menyerap hormon berlebihan yang merangsang rasa lapar. Jadi ia akan mengurangkan anda dalam pengambilan makanan. Selain itu, ia membantu menjadikan rasa kenyang lebih lama. Selepas anda makan, anda akan kurang berasa lapar. Seterusnya, mengempiskan perut, mengecilkan ukur lilit pinggang, lengan dan peha. Ia juga akan menyerap lebihan lemak yang terkumpul dan mendap di dalam usus. Dalam pada itu, ia akan meningkatkan kecekapan metabolisme tubuh anda.


KANDUNGAN
  • Ø  Buah Pic (Peach)
  • Ø  Buah Lemon
  • Ø  Garcinia Cambogia
  • Ø  Teh Hijau
  • Ø  Aloe Vera
  • Ø  Gluco Fibre





TESTIMONI MARISSA HITFIBRE HIGH FIBRE



“ Rasa macam nak lompat-lompat bila timbang berat dah turun. Happy tu tak tahu nak cakap macam mana. Iyelaa mana tak nya bukan senang nak turun berat. Diet tiap hari pun tak jalan. Last-last giveup. Sampailah satu masa terjumpa Marissa HitFibre ni. Rasa macam bersyukur sangat sebab dah perlu risau lagi kalau berat naik sebab dah jumpa jalan penyelesaiannya. Tak perlu risau sangat nak jaga makan sebab bila dah consume ni automatik kita akan jaga makan sendiri sebab takde lah asyik lapar je. Terima Kasih Marissa sebab keluarkan produk yang bagus dan ada kelulusan KKM lagi “ Siti Hawa, 28





“ Weh asal kau gemuk sangat, ni badan ke tong besar sangat. Ni la antara kata-kata sindiran yang saya selalu dapat. Mana taknya berat badan susah sangat nak turun. Tapi kalau makan banyak sikit
terus naik. Selalu menangis memikirkan masalah yang satu ni. Tapi sekarang saya bersyukur sangat sebab saya dah dapat penyelesaian untuk masalah saya ni. Gembira tu tak payah cakap lah. Dah takde kata-kata sindiran tu lagi, malah pujian yang selalu dapat. Alhamdulillah.” – Sarah Hashim, 36








“ Saya seorang ibu kepada dua anak. Sebelum saya melahirkan anak kedua saya, badan saya tidaklah gemuk sangat. Tapi lepas setahun melahirkan anak kedua badan saya makin lama makin besar walaupun saya tidak kuat makan sangat. Saya pun tak tahu apa yang menyebabkan berat saya naik secara mendadak. Mungkin faktor hormon yang berubah menyebabkan berat badan saya senang untuk naik. Lepas saya cerita dekat kawan saya, dia suggest supaya saya amalkan Marissa HitFibre sebab dia pun amalkan produk ni juga. Produk ni memang bagus dan ada kelulusan KKM. “ Katrina Mohamad, 41





CARA PENGGUNAAN
1)      Bancuh 1 sachet HitFibre bersama 150ml air setiap hari.
2)      Sebaik-baiknya ambil 1 sachet sebelum sarapan pagi.




KAMI MENAWARKAN PROMOSI ISTIMEWA KEPADA SESIAPA YANG MEMBELI SECARA ONLINE. JADI JANGAN LEPASKAN PELUANG INI. KLIK SAHAJA LINK DIBAWAH...

KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib