Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]



BAGAIMANA MARISSA WHITE GLUTATHIONE MEMBANTU MENGEKALKAN KECANTIKAN KULIT ANDA? DIDEDAHKAN!! FORMULA YANG BUATKAN 1326 ORANG BERJAYA KEKALKAN KESIHATAN KULIT MEREKA SUPAYA NAMPAK LEBIH AWEK MUDA...















             “KULIT SAYA MAKIN TERUK LEPAS GUNA MACAM-MACAM PRODUK"





Assalamualaikum semua, saya Siti Hajar. Saya nak cerita pengalaman saya sebelum saya amalkan Marissa White Glutathione. Dulu wajah saya sangat kusam dan berjerawat. Macam-macam produk saya cuba untuk pulihkan muka saya yang berjerawat. Sampaikan muka saya makin teruk selepas cuba macam-macam produk. Makin lama saya makin putus asa untuk cari penyelesaian masalah saya. Saya dah takut untuk cuba produk lain lagi. Sampailah, satu hari kawan saya perkenalkan saya dengan Marissa White Glutathione. Mula-mula saya was-was juga untuk cuba tapi kawan saya suruh saya ikhtiar. Saya cari maklumat tentang produk ni dulu. Ada kelulusan KKM dan tiada bahan-bahan yang merbahaya. Saya pon ambil keputusan untuk cuba produk ni. Dalam 3 minggu saya dapat rasakan jerawat-jerawat saya makin mengecut dan nampak kulit cerah sedikit. Alhamdulillah, saya berpuas hati dengan Marissa White Glutathione. Saya syorkan siapa yang ada masalah seperti saya boleh cuba produk ni. Terbaikkk.




Anda mungkin tidak tahu, tetapi terdapat satu antioksidan tersembunyi yang sebenarnya berkeliaran di dalam badan anda. Malah, ia sebenarnya berada di dalam setiap sel-sel badan, Glutathione memberi kesan terbesar ke atas kestabilan kesihatan anda iaitu berat badan dan kesihatan anda secara keseluruhan. Ia juga memulihkan keletihan kronik, meningkatkan sistem imun dan juga melawan pembiakan kanser.



APAKAH ITU GLUTATHIONE?

GSH adalah protein semula jadi yang melindungi setiap sel, tisu dan organ daripada sebarang radikal bebas, toksin dan penyakit. Ia mengandungi tiga asid amino penting: asid glutamik, sistein dan glisin. Bersama, ketiga-tiga ini dapat membantu untuk membaiki kerosakan sel, kerosakan yang disebabkan oleh radiasi, pencemaran, tekanan, jangkitan dan sebagainya.

Dalam badan, glutathione dihasilkan di dalam hati, ia memainkan peranan signifikan dalam proses metabolisme sel. Ia juga bertanggungjawab untuk memastikan imun berfungsi secara normal dan membantu untuk mendetoksifikasikan badan serta darah. Walaupun anda mungkin tidak pernah mengetahui tentang kewujudan glutathione, namun menurut lebih daripada 90,000 artikel saintifik, GSH adalah satu antioksidan terpenting untuk menjamin kesihatan tubuh badan anda. Malah, sesetengah pakar mempercayai ia sama penting seperti oksigen, makanan dan air sekurang-kurangnya pada peringkat selular.



BAGAIMANA GLUTATHIONE MEMBERIKAN IMPAK TERHADAP KESIHATAN BADAN ANDA?

Glutathione boleh memberikan manfaat besar kepada kesihatan kita. Ia boleh mengurangkan kesakitan otot dan sendi (terutamanya kepada pesakit artritis kronik), melambatkan proses penuaan dan menguatkan sistem imun anda. Ia juga membantu untuk melawan jangkitan, penyakit dan bakteria jahat.



 APAKAH KEBAIKAN GLUTATHIONE KEPADA ANDA?

1)     Meningkatkan tenaga badan – Glutathione membantu sel-sel badan kekal dicas sepenuhnya supaya anda dapat menikmati tenaga dan ketahanan yang tinggi buat sepanjang hari.

2)     Menyahtoksik hati dan sel-sel – GSH adalah sejenis antioksidan yang paling besar dalam badan. Ia membuang toksin dari setiap sel, organ dan sistemnya. Ia juga amat berkesan dalam usaha menghapuskan karsinogen, logam berat, racun perosak, radiasi dan banyak lagi. Ia turut berfungsi untuk meningkatkan kejelitaan dan tona kulit.

3)     Meningkatkan kejelitaan dan tona kulit – GSH dipercayai untuk meningkatkan bukan sahaja kompleks kulit anda, tetapi kesihatan keseluruhan kulit anda juga. Ia juga turut meningkatkan pertumbuhan rambut dan memberikan kejelitaan pada setiap helaian. GSH telah terbukti untuk mengurangkan kecenderungan untuk terkena selaran matahari.

4)     Meningkatkan tahap kebolehan kognitif – Sekali gus tumpuan dapat difokuskan, membantu melenakan tidur malam dan melawan tekanan dan kebimbangan. Ia juga amat berkesan untuk menjauhkan kemunculan penyakit degeneratif dan melawan kedutan serta garis-garis halus di muka.

5)      Membakar lebih banyak kalori – sekali gus menurunkan lebih banyak berat badan, walaupun ketika sedang berehat.



MEMBANTU ANDA MENDAPATKAN LEBIH BANYAK GLUTATHIONE.

Anda boleh meningkatkan kadar glutathione melalui pengambilan makanan seperti bawang merah, bawang putih, walnut, avokado, ayam, telur kuning, asparagus, kunyit, daging merah dan sayur-sayuran seperti brokoli yang sememangnya kaya dengan bahan yang HSH, turut membantu untuk menghasilkan lebih Glutathione secara semula jadi.

Walaupun badan kita menghasilkan GSH dengan sendiri, malangnya kebanyakan faktor persekitaran boleh menjejaskan kadar pengeluarannya. Diet yang tidak seimbang, toksin, pencemaran, ubat-ubatan dan tekanan boleh menjunamkan pengeluaran glutathione. Atas sebab ini, jalan untuk memberikan peningkatan ialah dengan mendapatkan GSH melalui makanan sihat.

Jika anda berharap untuk menjadi lebih sihat atau menurunkan lebih banyak berat badan pada tahun akan datang, anda mungkin mahu mempertimbangkan tahap Glutathione. Mula memakan lebih banyak makanan yang kaya dengan sayur-sayuran hijau, dan laburkan sedikit wang untuk memiliki suplemen Glutathione berkualiti untuk diambil buat setiap hari.



MEMPERKENALKAN MARISSA WHITE GLUTATHIONE.

Marissa White Glutathione menjadikan kulit anda putih, bersih dan mulus. Jerawat dan parut hodoh pada wajah bakal hilang dalam 2 minggu sahaja. Ambil 1 biji semasa perut kosong, 1 kali sehari. Glutathione merupakan satu-satunya antioksidan yang terdapat dalam sel, ia mempunyai banyak manfaat.



MANFAATNYA IALAH :

1)      JERAWAT DAN PARUT HILANG DALAM 2 MINGGU
Formula khas dan di uji secara klinikal, Marissa White Glutathione memberikan kesan tindakbalas yang pantas menjadikan wajah anda kembali putih, bersih dan mulus, licin tanpa parut dan jerawat. Ia juga membantu menegangkan kulit, mengelakkan kanser terutama kanser hati dan juga menguatkan sistem imun.

2)      HANYA SEBIJI SEHARI
Mahukan kulit yang cerah dan licin secepat mungkin! Hanya pengambilan Marissa Glutathione yang konsisten, sebiji sehari sewaktu perut kosong. Dan lihat sendiri hasilnya, kulit makin cerah dan licin, parut dan jeragat makin pudar, jerawat juga makin mengecut.


3)      100% SESUAI UNTUK KULIT SENSITIF
Tidak seperti produk lain di pasaran, Marissa White Glutathione memastikan kandungannya diperbuat dari bahan organik dan bebas bahan kimia, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.


4)      99.99% KEPUASAN PENGGUNA
Hampir kesemua pengguna Marissa White Glutathione ini sangat berpuas hati dengan mutu produk dan kesan positif yang diterima.
MARISSA Wahite Glutathione di luluskan oleh KKM, diyakini halal (diperbuat daribahan organik) dan dijamin keberkesanannya.




TESTIMONI MARISSA WHITE GLUTATHIONE.


“ Saya baru amalkan Marissa White Glutathione dalam 2 minggu. Memang lambat prosesnya sebab kandungannya menggunakan herba halal tapi saya dapat rasakan perubahannya sedikit di kulit saya. Rasa kulit saya semakin lembut dan nampak cerah sedikit daripada sebelum ini. Tapi masalah pigmentasi saya kena ambil masa untuk pulih sepenuhnya, tapi dah nampak makin pudar. Alhamdulillah. TQ “  - Zahara Kasim, 32







“Saya sangat berpuas hati dengan Marissa White Glutathione. Sebelum ni saya rasa ragu-ragu untuk cuba produk ni sebab beli secara online. Sebab takut nak try produk-produk sebegini takut tak elok untuk badan. Lepastu selalu dengar cerita yang tak elok sebab cuba produk-produk online. Memang puas hati. Mula-mula saya juga berasa ragu-ragu untuk mencuba produk secara online ni. Saya pon terus ke Marissa Aesthetics yang berdekatan untuk tau lebih banyak maklumat tentang produk ni. Saya tertarik dengan produk ni sebab ada kelulusan KKM jadi saya ambil keputusan untuk cuba produk ni. Alhamdulillah, selepas 3 minggu saya mengamalkan Marissa White Glutathione saya dapat rasakan perubahan pada kulit muka saya. Kulit saya makin lembut dan licin. Dulu kulit saya kusam, berkedut dan berparut. Sekarang ramai yang tegur kulit muka saya nampak fresh dan licin. – Hasiah Rahim, 47





“ Alhamdulillah, perubahan yang sangat ketara sebelum dan selepas pengambilan white glutathione. Perbezaan dapat dilihat apabila parut-parut jerawat di muka saya semakin pudar, selain itu kulit muka
saya nampak glowing walaupun masih ada parut yang belum hilang sepenuhnya. Produk ni juga ada kelulusan KKM jadi saya syorkan pada orang yang tercari-cari produk boleh try produk ni untuk selesaikan masalah korang. Saya sangat berpuas hati. Terima kasih. – Laila Hassan, 27






CARA PENGGUNAAN

Ambil 1 biji semasa perut kosong, 1 kali sehari.
1 botol mengandungi 30 tablet, tahan sebulan.




KAMI MENAWARKAN HARGA PROMOSI UNTUK MARISSA WHITE GLUTATHIONE KEPADA ANDA, SILA REBUT HARGA PROMOSI UNTUK 50 ORANG TERAWAL!! TEKAN LINK DIBAWAH SEKARANG!!

KLIK SINI



No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib