Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]


JERAGAT DEGIL HILANG SEAWAL 7 HARI

KKM NOT 151202596 K
"SAYA MERANA BERTAHUN-TAHUN LAMANYA AKIBAT SALAH PAKAI PRODUK YANG ADA MERKURI, TOMPOK JERAGAT PENUH 1 MUKA!"

Puan Salmi, 45 Tahun.

" Wajah saya memang sangat  teruk. Dulu wajah saya cantik tetapi akibat terlalu taksub dengan kecantikan, saya tersalah guna produk yang mengandungi hydroquinone dan bahan kimia. Pelbagai produk saya dah guna untuk menghilangkan pigmentasi, namun ianya bukan menyembuhkan bahkan semakin teruk. Saya dapat rasakan kulit muka saya menjadi semakin nipis dan pigmentasi penuh satu muka. Saya nampak sangat hodoh waktu itu. Namun setelah kawan saya membawa saya berjumpa pakar estetik Marissa, alhamdulillah. Kulit saya sekarang makin baik. Pigmentasi sudah tiada. Tona wajah kulit saya sudah sekata, dan saya dapat rasa kulit saya lebih lembut dan licin. "-Maulida, 36 tahun.

APA ITU JERAGAT?
═════════════════════════════
Sejenis penyakit kulit, yang terbahagi kepada 3 jenis iaitu seborrhoeic keratoses, melasme dan skin tag
- Seborrhoeiv keratoses - timbul seperti biji hitam atau tahi lalat hidup
- Melasme - tompok hitam atau kelabu leper di bawah lapisan kulit
- Skin Tag - Daging lebih berwarna coklat atau kelabu yang kebiasaannya ada pada ketiak dan leher
-Jeragat tidak berbahaya namun menyebabkan kulit muka individu kusam dan nampak kotor
- Individu berusia 40 tahun ke atas lebih tinggi risiko berjeragat


FAKTOR BERLAKU JERAGAT ATAU PIGMENTASI
═════════════════════════════
1. Kesan daripada penggunaan produk yang mempunyai merkuri tinggi. Apabila stop penggunaan produk ni, habis rosak muka

2. Pendedahan kulit pada cahaya matahari secara direct, menghasilkan pigmen melanin yang berlebihan untuk melindungi daripada pancaran UV sehingga menyebabkan pigmentasi.

3. Perubahan hormon selepas bersalin. Ramai wanita selepas melahirkan anak bintik JERAGAT mula naik satu muka.


KENAPA MARISSA WHITE AND GLOW SANGAT SESUAI?
═════════════════════════════
1) Marissa White & Glow Gel mengandungi vitamin c albutin khas membantu MEMUDARKAN JERAGAT dan BINTIK HITAM serta menyamakan kulit yang tidak sekata.

2) Ianya HALAL, BEBAS MERKURI dan mengandungi bahan semula jadi buah-buahan dan tumbuhan yang bersesuai dengan kulit wanita asia.

3) Ia juga mengandungi vitamin, A, C dan E yang sangat diperlukan kulit kekal sihat. antioksidan yang membantu MEMBAIK PULIH kolegen dan PEMUTIHAN kulit.


SIAPA YANG HARUS DAPATKAN MARISSA WHITE & GLOW GEL??
═════════════════════════════
1. Puan-puan yang ingin merawat masalah JERAGAT yang sudah lama bersarang di muka.

2. Puan-puan yang inginkan muka kembali LICIN, CANTIK dan BERSERI tanpa bintik hitam.

3. Puan-puan yang KURANG YAKIN, RENDAH DIRI apabila berdepan orang-orang sekeliling.

4. Puan-puan yang nak hilangkan BINTIK-BINTIK JERAGAT dan NODA HITAM yang muncul selepas melahirkan anak.


BERIKAN SAYA DISKAUN HEBAT ONLINE


CARA MENGGUNAKAN MARISSA WHITE AND GLOW
═════════════════════════════
Selepas mencuci muka, sapu Marissa White & Glow pada bahagian-bahagian wajah yang berjeragat sahaja. Gunakan pada waktu malam untuk kesan yang cepat.

APA KATA MEREKA YANG SUDAH MENGGUNAKAN WHITE AND GLOW?
═════════════════════════════
"Saya sangat berpuas hati dengan produk Marissa White & Glow ni. Muka saya memang sangat teruk. Penuh tompok hitam, seperti pakai topeng. Berbulan-bulan saya hilang keyakinan diri untuk keluar rumah. Tapi selepas berjumpa Dr Marissa, saya di suggestkan guna produk ni. Memang terbaik. Seminggu pakai, tompok hitam di muka saya kelihatan pudar dan pecah-pecah. Alhamdulillah, sekarang sudah sebulan. Muka saya kelihatan lebih cerah dan tompok juga semakin hilang." - Puan Ain, 30 tahun



DAPATKAN HARGA PROMOSI
TERHAD UNTUK 100 ORANG TERAWAL

BERIKAN SAYA DISKAUN HEBAT ONLINE






Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the non surgical procedure may vary from one person to another.

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib