Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]


 KELEBIHAN SUNBLOCK PERFECT LADY!!!

Hi you alls😃. Hari ini saya nak share tentang Sunblock Perfect Lady from Marissa Aesthetics. Mesti korang tercari cari sunblock yang paling ringan, tinggi spf, dan tak berminyak kan? Lets we go with Sunblock Prefect Lady. Sunblock ni sangat sangat ringan dan tak berminyak. SPL(Sunblock Perfect Lady) ini sangat bagus digunakan untuk kulit kombinasi. Ia juga berfungsi sebagai foundation yang mengikut tone warna kulit kita. SPL ni jugak tidak terlalu berat dan tebal. SPL juga berfungsi untuk menutup parut, cela dan tompokan pada kulit wajah. 

Guys! SPL jugak boleh melembapkan kulit kita. If kulit kita kering, SPL sangat sangat membantu untuk kelembapan kulit. Ia juga bagus untuk mengurangkan pigmentasi pada kulit wajah. SPL jugak menjadikan kulit wajah kulit kelihatan berseri seri tanpa make up tebal. Ia juga berfungsi untuk mengurangkan jeragat pada kulit. Mesti korang nak tahu testimoni tentang SPL kan? Dont worry, kita akan share pada korang. Lepas ni tak akan ada yang keliru nak pilih sunblock yang mana satu. Btw, sunblock SPF 50 okay. So, jangan risau.

Feedback customer, Rosmah, 46 tahun, bekerja sebagai Promoter di Aeon Mall Shah Alam. " Saya rasa sangat berpuas hati dengan Sunblock Perfect Lady ni. Hari hari saya pakai. Walaupun saya bekerja di tempat yang bertutup, saya wajib memakai SPL dan masalah pigmentasi saya dah berkurangan. Kulit saya pun kurang berminyak, dan saya tak perlu make up tebal tebal untuk menutup jeragat saya. Saya juga sering memakainya waktu bercuti di pantai. Alhamdulillah, kulit saya tidak terbakar, malah dia membuatkan kulit saya lembut sahaja. Saya sangat berpuas hati dengan product ni. Sangat sangat recommended untuk kulit yang ada jeragat dan kulit sensitif".

SO, JOM DAPATKAN SEKARANG!!!!









No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib