Rangkaian produk kecantikan dan kesihatan keluaran Marissa.

Post Page Advertisement [Top]



OH INI RUPANYA ! UNTUK DAPATKAN KULIT CERAH, LEMBUT DAN LEMBAP SEPANJANG HARI 



FAKTOR BERLAKU KULIT KERING 

  • Makanan yang berminyak dan mengandungi gula yang tinggi kerana kulit yang sihat datang dari makanan yang bernutrisi tinggi 
  • Penggunaan kosmetik dan produk penjagaan wajah  yang salah 
  • Terdedah kepada pencemaran dan persekitaran yang bercuaca panas 
  • Gosok terlalu kuat 
  • Meningkatkan usia seseorang – semakin tua kulit menjadi kering
  • Air panas / mandi wap yang berlebihan

═════════════════════════════
APA ITU KULIT KERING DAN SENSITIF
═════════════════════════════

 Kulit kering merupakan keadaan kulit yang sering dialami oleh seseorang dimana lapisan kulit tidak mendapat sumber air yang mencukupi. Kulit kering juga dikaitkan dengan kulit sensitif yang mudah diserang kegatalan dan terkena jangkitan kuman sekiranya tidak dirawat dengan betul. Terdapat beberapa cara merawat kulit kering dan sensitif yang boleh diamalkan untuk mengatasi masalah tersebut.


Bagi anda yang mempunyai kulit kering, anda pasti akan mencari cara untuk mengatasi kulit kering untuk kulit anda menjadi sihat. Nah kami bongkarkan rahsianya !


═════════════════════════════
RAHSIA UNTUK DAPATKAN SERI WAJAH DARI MARISSA 
═════════════════════════════





SELESAIKAN MASALAH KULIT WAJAH KERING DAN SENSITIF  DENGAN MARISSA SKIN REPAIR
Marissa Skin Repair telah mendapat kelulusan
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)
NO. KOD : NOT131202593K
NAMA PRODUK : MARISSA SKIN REPAIR



DAPATKAN HARGA PROMOSI ISTIMEWA SEKARANG APABILA MEMBUAT TEMPAHAN ONLINE.
panah-gif

tempahsekarang1


KEBAIKAN MARISSA SKIN REPAIR 

↝ Mengandungi vitamin dan mineral semula jadi untuk kulit
↝ Mencerahkan dan melembapkan kulit
↝ Merawat jerawat dan parut serta melicinkan kulit
↝ Memudakan sel wajah
↝ Mengaktifkan pengeluaran kolagen
↝ Merawat kedutan
↝ Menjadikan wajah tampak lembut dan berseri
↝ Menambahkan kecantikan solekan
↝ Menghilang bintik hitam dan mencegah noda hitam
↝ Rawatan kulit sensitif dan kering

KENAPA MARISSA SKIN REPAIR SANGAT SESUAI?

1) Marissa Skin Repair mengandungi vitamin c albutin khas membantu nada
kulit berseri dan membaiki kulit anda.

2) Ianya HALAL, BEBAS MERKURI dan mengandungi bahan semula jadi buah-buahan
dan tumbuhan yang bersesuai dengan kulit wanita.

3) Ia juga mengandungi vitamin, A, C dan E yang sangat diperlukan kulit kekal sihat. 
Sihat bersama kulit muda dan menghilangkan sel-sel mati.


SIAPA YANG HARUS DAPATKAN MARISSA SKIN REPAIR?

1) Anda yang ingin membaiki wajah kulit kering.
2) Anda yang ingin muka kelihatan cantik, berseri dan 
pelempab sempurna.
3) Anda yang kurang yakin, rendah diri apabila berdepan 
orang - orang sekeliling.


CARA MENGGUNAKAN MARISSA SKIN REPAIR

Cara Penggunaan 
Sapu pada muka anda 2 kali sehari 
siang dan malam

Cara yang betul untuk anda memakai produk kami
Untuk kulit yang kering dan bermasalah.
1. Sapukan sedikit skin repair pada wajah anda.
2. Kemudian ratakan skin repair di seluruh wajah anda.








DAPATKAN HARGA PROMOSI ISTIMEWA SEKARANG APABILA MEMBUAT TEMPAHAN ONLINE

panah-gif
tempahsekarang1

KAMI DAH BERJAYA  DENGAN MARISSA SKIN REPAIR !





Sebelum                        Selepas

"Balik dari bercuti di pantai , wajah saya mula gelap terbakar walaupun dah pakai sunscreen. Bukan itu saja, muka saya jadi kering dan hitam. Saya mula cuba pelembap dari farmasi tapi masih tiada perubahan . Saya nampak iklan Marissa Skin Repair. Alhamdulillah, selepas 2 minggu pakai produk ni dah mula nampak kulit lembap " kata Puan Farah 




 Sebelum                       Selepas

" Terima kasih Marissa Skin Repair 
kerana telah membantu menjadikan kulit kering saya hilang serta-merta. Saya suka dengan tekstur krim yang lembut dan tak berminyak" - kata Puan Wawa 




"Selama ini saya tak pernah ambil peduli dengan kulit wajah saya. Bekerja dalam office dan tidak terdedah kepada matahari menyebabkan saya anggap kulit saya normal. Rupanya selepas scan analisis wajah di Marissa Aesthetic Center, keputusan menunjukkan kulit saya kering dan kehilangan kolagen dari dalam kulit. Konsultan Marissa mengesyorkan produk Marissa Skin Repair untuk menyelamatkan kulit saya. Dalam 2 minggu, kulit saya mula lembap dan lebih cerah" kata Puan Iena 



"Kulit saya sangat nipis dan mudah sensitif. Bila pakai produk mesti ada kemerah-merahan atau pengelupasan. Takut pada mulanya bila nak cuba sebarang produk. Tapi bila saya tengok kulit saya semakin tak sihat dan tak lembap, suami dah mula menegur. Saya beranikan mencuba Marissa Skin Repair. Selepas 3 hari pemakaian. lansung tak ada tindak balas macam pengelupasan atau kemerah-merahan. Saya mula perasan kulit saya mula lembap berbanding sebelum ni. Terima kasih Marissa " 



"Saya dah jatuh hati dengan Marissa Skin Repair. Kawan-kawan mula menegur perubahan kulit wajah saya. Nampak cerah , awet muda dan lembap senantiasa" - kata Puan Sue 


DAPATKAN HARGA PROMOSI ISTIMEWA SEKARANG APABILA MEMBUAT TEMPAHAN ONLINE

panah-gif

tempahsekarang1

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

MARISSA menawarkan penyelesaian lengkap dalam estetik, pelangsingan dan anti-penuaan. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman, luaran dan suplemen kesihatan. Marissa Aesthetic & Wellness menawarkan pelbagai rawatan lengkap dan bermutu tinggi, yang menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pelanggan.
| Designed by Colorlib